Obserwatorzy

czwartek, 26 lipca 2012

Animals

Obiecałam sobie, że będę tu zdecydowanie częściej wpadać, bo zaniedbuję bloga kosztem facebooka... Ale wiadomo, tam wszystko szybciej i prościej... Za to tego typu blog jest taki dystyngowany i robienie całej notki to poważne, odpowiedzialne zadanie ;p czuje się ten respekt xd

A teraz do rzeczy. Nazwa bloga, jak i mojej mini (bardzo mini) "marki", zobowiązuję - zaczęłam tworzyć całą serię zwierzęcych motywów, co bardzo mi się spodobało i wreszcie czuję, że to jest to. Całe dnie siedzę i męczę te biedne zwierzątka.

W przygotowaniu jeszcze goryl(!), panda, więcej wilków i kolejny słoń ;p

A oto efekty :)




9 komentarzy:

  1. Wilki oraz piesek są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekny pierwszy wilk, bosko to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  3. motywujesz mnie do robienia hendmejdów i diy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka pt "mistrz przy pracy" jest naj <3 uwielbiam podpatrywać coś w trakcie tworzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek słodziak ;p super !!! xo xo ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. SŁOŃ ♥♥
    uwielbiam go ! ♥.♥
    fajne kolory, krój koszulki !
    inne też przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czym to malujesz?

    OdpowiedzUsuń