Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

Kilka nowości

Weekend majowy trochę pracowity, dziś już niestety rysunek na uczelni wykończył mnie doszczętnie i nie udało mi się zająć tęczowymi spodniami, wiszą sobie na wieszaku i czekają... Może jutro :)



spodnie za 50zł 

ćwieki są srebrne

pas 34cm
biodra 43cm
stan przód 27cm
stan tył 30,5cm





szerokość 53cm
długość całkowita 67,5cm (tam do tych różków po bokach bo to lekki łuczek jest :)

Dodam, że jest to OVERSIZE, ale proszę o sprawdzenie wymiarów

49zł





pomalowane atmosphere, miały być moje, ale były za małe (noszę 41, ale mają zaniżoną numerację, jest to raczej 40, długość wkładki była chyba 25,5cm)

37zł






Pomalowane już dawno temu, zostały mi z pierwszych zabaw z DIY (tak, zaczynałam od butów) jako jedne z nielicznych się ostały i zajmują miejsce w szafie :) rozmiar 39, nowe, z metką, kupione w Deichmanie

59zł

4 komentarze:

  1. Prosimy o tutorial jak robisz galaxy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A będą jeszcze bluzy takie jak ta? http://allegro.pl/show_item.php?item=2315514448&errmsg=Ta+aukcja+ju%C5%BC+si%C4%99+zako%C5%84czy%C5%82a.
    Proszę Cie wyczaruj chociaż jeszcze jedną ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zainteresowana trampkami,proszę o jakiś kontakt. Jakby co to moje gg 40322437.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbiaste!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń